יום רביעי, 1 בדצמבר 2010

קניות חברתיות

בחודשים האחרונים הישראלים מצאו טרנד חדש מבצעים מבצעים מבצעים $$$,
לאחרונה, אתרי הקניות החברתיות מתחילים לצבור פופולריות. לינקים למבצעים מעניינים מציפים חדשות לבקרים את פידי הפייסבוק שלנו, אתרים חדשים צצים ברשת כפטריות אחרי הגשם. הישראלים, כמובן, אוהבים מבצעים, והאתרים מתחילים לשגשג. אם בחודשים הראשונים לפעולתם כל עיסקה כזאת נרכשה על ידי עשרות בודדות של גולשים – מספר הגולשים בעסקאות אטרקטיביות בימים האחרונים עלול להגיע למאות, ולעיתים אף לאלפים. לא צחוק.
הרעיון מאחורי אתרי הקניות החברתיות הוא פשוט: מדי יום מתפרסמות עסקאות בלעדיות ומוגבלות בזמן, שכדי לנצל אותן יש צורך להגיע למספר מינימום של קונים. למשל: קופון למסעדה אופנתית ששוויו 100 ש"ח יעלה לכם 50 שקלים בלבד, בתנאי שישתתפו במבצע הנ"ל מינימום 20 אנשים בתוך פחות מ-24 שעות. זו מעין קניה קבוצתית ללא קבוצה. הגולשים נהנים מעסקאות משתלמות, ובעלי העסקים נהנים מזרם מכובד של לקוחות חדשים.
כולנו יודעים שיש כוח בקבוצה. אדם בודד יכול להשיג מעט מאוד בדרך כלל, אבל אם הוא חובר לעוד אנשים הוא הופך לפתע לכוח שאי אפשר להתעלם ממנו. זה נכון כשיוצאים להפגנות כדי לשנות את החלטות הממשל, וזה נכון (ואולי שימושי יותר) כשרוצים להשיג מחירים טובים.
גרופר, באליגם, ביג דיל, דיל היום, יממה והיד עוד נטויה: אתרי הקניות החברתיות משתלטים לאט לאט על הארץ ונראה שכל שבוע נפתחים עוד אתרים חדשים.
פתרון לכל האתרים???
קשה שלא לטבוע בין כל האתרים הללו ולקום כל בוקר ולגלות הודעות מבצעים מאותם אתרים שנאלצנו להירשם לתפוצת המייל שלהם. כולנו שונאים ספאם והודעות מייל הנשלחות באופן אוטומטי, לכן זה לא פתרון אידיאלי.
מה תגידו על אתר שמרכז בתוכו מספר גדול של עסקאות ממבחר גדול של אתרים שונים. הדילים מתפרסמים ל-24 שעות והאתר מאפשר לעקוב ולהכיר בכל המבצעים השונים וכך אי אפשר לפספס דילים שווים ביותר.
getitall עושה לכם את העבודה הקשה ודואג לעקוב אחרי כל האתרים הללו ולרכז אותם במייל אחד בודד כל בוקר.



7 תגובות:

  1. אני משתמשת באתר תבוא www.TAVO.co.il ולדעתי הוא האתר שמרכז בצורה הכי טובה את כולם. עם אפשרות לחיתוכים לפי מה שמעניין...ומייל יומי אחד...
    אני ממש מרוצה וממליצה לאחרים.

    השבמחק
  2. יש היום כלכך הרבה אתרים, גם כאלה שמאגדים מבצעים, לא ממש מבין מה ההבדל בין כולם...
    יש הבדל? מה זה האתר tavo ?

    השבמחק
  3. שלום מוטי, וכולם...
    אתר תבוא הינו אתר המרכז את כל החיים הטובים, ובזול. כל הטרנד ששמעתם בזמן האחרון שמסעדות ספא צימרים וכו'...נותנים את המוצרים שלהם ב50% ויותר לצרכנים שאוהבים את החיים הטובים.
    תוכלו להתרשם בעצמכם, ביכולות ובמידע שאתר תבוא מספק.
    תודה
    www.tavo.co.il
    גדי

    השבמחק
  4. אהבתי את הבלוג,

    לדעתי הכתיבה יפה מאוד ונותנת לי השראה לנסות דברים חדשים כמו לקנות אוןליין

    אני כבר עכשיו נמצא באחד האתרים בודק מחירים..

    תודה רבה

    ירון

    השבמחק
  5. אני ממש ממליצה על GetItAll.co.il -הכי נוח מכולם, הכי ברור, נותן בדיוק את המידע הרלוונטי בצורה קצרה ומדוייקת, מכיל את כל האתרים הקיימים עם הפרטים הספציפיים לכל עסקה בלי להעמיס במידע מיותר.
    מיכל שפיר

    השבמחק
  6. אזהרה: האתרים האלו ממכרים! פתאום תמצאו את עצמכם רוכשים ורוכשים, כי איך אפשר לעמוד בפני דילים כ"כ משתלמים??
    אתה מוצא את עצמך קונה דברים שלאו דווקא חשבת עליהם קודם...

    השבמחק
  7. אני מסכימה לחלוטין עם מיכל, GetItAll.co.il באמת הכי נוח וברור.
    בכלל, האתר הזה חסך לי לקבל 8 מיילים כל בוקר!
    היום אני מקבלת מייל נקי ומסודר אחד ובו כל המבצעים.
    ממש נוח ופשוט.

    השבמחק